FANDOM

Rumuński klan wampirów — jest to klan, do którego należą Stefan i Vladimir.

Historia

Przed piątym wiekiem n.e. tereny dzisiejszej Rumunii zamieszkiwał Rumuński klan wampirów. Byli oni (jak na tamtejsze czasy w wampirzym świecie) dość potężni. Każdy mniejszy klan, który próbował im zagrozić był zgładzany. W końcu naturalnie stali się władcami całego wampirzego świata. Przyjeżdżali do nich ludzie i wampiry oczekujące jakichś korzyści. Mięli się za bogów, zawsze podkreślali swój status. W 1300 r.p.n.e. został stworzony Aro. Zapragnął podbić wampirzy świat, w tym zniszczyć Rumunów. Dobrze wiedział że zadanie to łatwe nie będzie, więc zbierał inne wampiry (w tym ich dary). W końcu gdy był dość silny nakazał Rumunom szanować ich prawa i oddać im władzę pokojowo. Jednakże Rumuni się nie zgodzili i dla Ara był to pretekst do ataku pod hasłem "dla dobra wampirzego świata". Aro zabijał przez cały wiek piąty Rumuński klan. W czasie bitew Vladimir i Stefan po prostu uciekli. Gdy Aro ich pokonał ogłosił siebie i swoich dwóch braci władców wszechmogących. Zaczął władać całym wampirzym światem. 

Kilka wieków później Vladimir i Stefan wysłali na Volturi armię 100 wampirów (rekrutów) którzy mięli pokonać Volturi. Nie zwrócili uwagi na to, że w szeregach Volturi są Jane i Alec. Rekruci zostali uciszeni raz na zawsze. 

Aro uznał że skoro Vladimir i Stefan nie mają żadnych darów nie należy sobie nimi zaprzątać głowy. Demetrii nigdy zatem nie został poproszony o odszukanie dwóch ocalałych Rumunów. 

Następnie Vladimir i Stefan pojawiają się u Cullenów w celu konfrontacji z Volturi.  Zapewnili ich, że pomogą im pokonać Volturi, jeśli uznają, że mają szansę wygrać starcie. Podczas konfrontacji chcieli żeby doszło do rzezi. Jednak ich plan się nie powiódł i wrócili prawdopodobnie w swoje strony. 

Zasady

Kiedy panowali Rumuni nie było praktycznie żadnych zasad. Można powiedzieć, że była ale tylko jedna: 

"My jesteśmy władcami i macie tego nie kwestionować, zero ataków na nas". 

Można wywnioskować, że dozwolone były też Nieśmiertelne Dzieci. Kiedy Rumunii panowali, Dzieci Księżyca mogły czuć się bezpiecznie.